Om meer diversiteit op de werkvloer te creëren en vrouwen te inspireren om een carrière als autoverkoper te overwegen, is Opel begin dit jaar een nieuwe, experimentele wervingscampagne gestart onder de werktitel ‘JADE’.
Omdat we bij Opel oprecht vinden dat in onze showrooms veel meer vrouwelijke verkoopadviseurs moeten komen. We zoeken dan ook verkooptalenten die over de vaardigheden beschikken om in te spelen op de wensen van de hedendaagse klant. De maatschappij, de automotive branche én de bijbehorende klanten zijn veranderd en als merk willen we meebewegen.
Inmiddels zijn er naar aanleiding van de ‘JADE’ wervingscampagnes dertien dames gestart als fulltime Opel verkoopadviseurs en gaan ze met een open vizier de uitdaging aan. Alle geselecteerde kandidaten gaan deelnemen aan het trainingsprogramma van de Opel Talent Academy. Door middel van coaching on the job, gezamenlijke terugkomdagen en loopbaanbegeleiding worden zij ondersteund voor een gedegen basis en carrièreperspectief in de autobranche.
Ook geïnteresseerd in een baan bij Opel?